måndag 10 september 2012

2 veckor kvar till Berlin...

...egentligen 3.
...men ändå 2.
... det är ju bara 2 träningsveckor.
 Innan sista veckan.Tävlingsveckan! GAAAAH! ;-)
Jag blir lite pirrig. Inte pirrig som i nervös utan mer pirrig som i förväntansfull!
 Jag är förväntansfull inför själva loppet. Att springa Berlin marathon kan bara inte bli tråkigt! Det var en folkfest som inte går att jämföra med Sthlm marathon!
 En annan detalj som jag gillar är att vi bor riktigt, riktigt nära starten. Skönt både innan och efter!

Idag så har jag förövrigt bara mjukat upp musklerna lite, sprungit typ 3 km, efter långpannan igår.
Nu väntar en rätt så intensiv vecka så det var skönt med en lugn start! Redan i morgon bitti så ska det spinnas!
Jag ska ställa 5 st alarm. Folk tycker att jag är galen! Men jag kan sova riktigt djupt ibland och ett spinningpass vill man väl inte riskera att missa, eller hur ;-)

Inga kommentarer: