tisdag 25 september 2012

Spännande tillvaro?

... Om man märker att man känner sig glad och tycker att det känns roligt att göra sig ordning lite för att sedan promenera ner till hälsokost-affären, som ligger max 5 minuter bort från hemmet, ja då är man jäkligt understimulerad... Haha!!


... Men så var det! Jag är inte van vid att vara inomhus så här mycket, som jag har varit nu, dessa tre sjukdagar. Men vilan, plus allt bra som jag har "dragit i mig" har gjort mig typ helt frisk!! Otroligt men sant! I morgon tänkte jag nog prova på att springa t.om! Jag är dessutom, lägligt nog, inbjuden till ett löpevent i morgon bitti. Som jag inte vill missa!! - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Santi sa...

YES YES YES!!! aaaa va bra! sa toppen! Sondag kommer ga underbart bra.. I know you know it ;)

Jag siktar pa 20km nasta vecka.. jippiii vi far springa samtidigt SWE AUS nar du kommer tillbaka. Traningspass, kanske tom viber sa kan vi prata lite haha. E ju ett toppen tempo nar vi pratar a springer..

Puss a lycka till!!! <3 <3 <3

-Santi