söndag 22 juli 2012

Yes i did it!!

Ett snabbt klick med kameran på klockradion innan jag steg ut, löparklädd, i morse!


Innan start satt jag inne på vår tysta innergård och väntade på att garminklockan skulle hitta satelliter! På vintern är det rätt jobbigt att stå och vänta på detta men en dag som denna?! Näe inte ett dugg jobbigt. Jag hann ju dessutom vakna till lite under tiden ;-)


22.5 km senare dusch, frukost och mys! Nöjd med tillvaron!


Nu är jag snart framme vid jobbet! 11 timmarspass! - Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är grym!! Jag är själv nöjd över att jag gick upp sju i morse och avklarade 12 kilometer i strålande solsken. Så härlig start på dagen :)

Du är en stor inspiration för mig! Tack för det.

/Helena från värmland

Lina sa...

Hej Helena!
Vad glad jag blir att läsa att du finner inspiration i det som jag skriver! Det värmer jätte mycket att höra så tack! :)

Vad härligt att du också kom ut på ett löparpass i morse. Jag vet att många tycker att man är lite "knäpp" som springer så tidigt men det är något särskilt med det´, inte sant?! :) Så lugnt och tyst ute. Och så härligt att få starta dagen så! :)


Vilken tur vi har som har upptäckt det, vore ju synd o missa! :-)

Ha det toppen!!

//Lina

Helena sa...

Grymt jobbat! Alltid lika skönt när man väl har kommit upp! Får du ofta vänta på klockan som letar satelliter..? Jag kan bli galen på min Garmin ibland, har den en dålig dag tar det otroligt lång tid...