tisdag 17 juli 2012

Sleeepy day!

Vaknat. Somnat. Vaknat. Somnat. Upp och äta. Somnat. Ut med hundarna. Somnat. Slängt in tvätt i tvättstugan. Somnat. Så har min dag sett ut. Att regnet smattrade mot fönsterbläcket och att åskan dånade utanför kändes skönt och mysigt på något vis. Att min ögonbindel som är "ett måste" efter jobbnatt var borta var mindre mysigt. Det var nämligen lite för ljust för min smak i lägenheten. Kanske var det därför som jag inte kunde sova mer än korta stunder i taget?


Vid 17-tiden kände jag dock att det fick vara nog med sovandet. Jag satte på kaffebryggarn och käkade en grapefrukt och började tagga till inför dagens löppass. Jag mötte Minna 45 minuter senare och vi fick till en fantastiskt härlig runda. Med inslag av bland annat löpskola, terräng och rådjursmöte! Mysigt och härligt som attan! Nu väntar ännu en jobbnatt!- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: