torsdag 5 juli 2012

Spinnat igen!

På grund av att jag cyklade hem idag så var jag även hemma tidigare än vad jag brukar vara när jag åker bussen. En härligare resa hem var det också. Susade fram.Så roligt! Jag känner bara mer och mer hur mycket jag vill ha en riktigt bra cykel!!! Tänk om man skulle kunna cykla riktigt långt någon gång?! Vore så spännande. Jag hörde om någon som cyklade till Spanien förut, hur häftigt vore inte det till exempel? 
Cykelmusklerna slutade inte att "jobba" för dagen bara för att de transporterat mig hem. Nix pix! Packade väskan nästan direkt och drog till gymmet. För ovanlighetens skull var jag där 20 minuter innan själva passet började. Hoppade därför upp på crosstrainern och körde hårt på den i 12 minuter innan det var dags att stiga in i salen.  
På spinningen kände jag mig lite tröttare än vanligt faktiskt. Jag gissar att det är gårdagens fartpass som "sitter kvar i kroppen". Dagens mellanmål var inte heller mycket "att hurra över". Det kändes dock bra efteråt  förutom att jag var vrålhungrig!;-) En nötmix på vägen hem blev räddningen!
I morgon är det förövrigt äntligen fredag och semestern är med andra ord på ingång. Jag tänkte inviga helgen och semestern med att gå ut och äta indiskt, min favoritmat. På lördag morgon tänkte jag hänga på "hornstull-järna-eventet/långpasset" i 3 mil, kan nog bli riktigt trevligt!
 Efter det så åker vi till landet, chill, chill!;-) Semestern kan inte börja bättre!  

1 kommentar:

Le Dumbbell sa...

Bra blogg! Alltid roligt att läsa andras träningsbloggar!

Mvh

www.ledumbbell.com Fitnessblogg