fredag 27 juli 2012

Godmorgon!

Ganska så nyvaken och ganska så trött! ;-)


Världens bästa Ben har precis gått. Igår så frågade Ben mig för övrigt om han inte skulle kunna få följa med mig att springa någon dag!? Hur roligt som helst, det ser jag fram emot när jag kommer hem från Spanien! :-) Idag så är jag ledig men har massor att göra! Massa småsaker som tar tid. Jag sitter nu och ska komponera en "att-göra-lista". Det tycker jag gör mig mer effektiv samtidigt som att det reducerar stress. En sak i taget. Stryka. Nästa. Steg för steg. Ibland känns det som om man blir mer stressad när man har allt i huvudet och med typ tankar som " jag får inte glömma att göra det där". Det behöver man inte oroa sig för när det står ostruket på en lista! ;-) Nu är det dags att sätta igång, i natt/ tidig morgon drar jag till Arlanda... Fantastico!!! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: