torsdag 26 juli 2012

God dagens!

Gårdagen var FULLSPÄCKAD!!!!
Jag hoppade först och främst in på jobb. Efter jobbet var det raka spåret hem som gällde för att snabbt som attan byta om till löparkläder.
Minna hade ringt strax innan jag slutat på jobbet och undrat om jag ville möta upp henne när hon skulle transportspringa hem från sitt jobb. Vad passade bättre? Jag hade ju redan planerat att springa! :)
Jag sprang längs vattnet och reflekterade om ett och annat innan hon dök upp hastigt bakom ett krön. Hon såg cool ut när hon kom där springandes fullt utrustad med rygga och allt! :)
Det var kvavt och varmt ute och Minna hade som tur var lite vatten med sig som hon generöst delade med sig av. När jag hade sprungit ungefär 5 km stannade vi för att köra lite löpskola i varierande former ;-)
Sedan var det fort hem, en snabb dusch innan jag klockan 19:00 mötte upp Thomas för lite middagskäk och häng på cafe´cino. Vi satt på uteserveringen  men fick snabbt hoppa in under markiserna då vädret ändrades från sol till spöregn till sol igen. Hahahh...man fattar INGENTING av det här vädret! Tack för en trevlig eftermiddag Thomas! :)
Idag så fixar jag och donar mest... 2 dagar kvar till avresa! Yeeeeeeey!!!!

2 kommentarer:

Thomas sa...

Tack själv Lina, det var supertrevligt! Såklart!

minnas väg till marathon 2012 sa...

Tack för sällskap sista vägen hem samt löpskolningen!