måndag 30 juli 2012

Fortsätter att ha det bra!

En stor skillnad mellan Spanien och hemma är att vädret här sällan gör en besviken.
Det gör att det är lättare att planera dagarna och har man tänkt att springa eller som idag eller ta en tidig morgonpromenad så vet man, redan innan, att vädret med största sannolikhet kommer att vara bra, dvs soligt och varmt. =) Vi spatserade uppe på berget i morse med Atlanten nedanför oss. Så mysigt!
Foto: Blickar ut över Atlanten på morgonpromenaden
Med "Vi" menar jag supersällskapet bestående av mamma och Anders, som också är här nu.=)
Resten av dagen har det sprungits, badats, shoppats och så har jag varit inne hos en granne och fikat..... och det bästa av allt, gullat med hennes tremånader gamla valpar. Min känslomässiga reaktion var väl ungefär; "Fööööölj med till Sverige lilla vän"! ;-) Så himla söta!! Ska se om jag kan knäppa en bild på de nästa gång som jag kilar in där! :) Nu ska jag springa upp till lägenheten, sitter nere i baren "på hörnet"...Adios så länge amigos!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det låter helt underbart! Det är något jag kan sakna från mina år utomlands, det där att man visste att vädret skulle vara bra:)

Lina sa...

Camilla: Ja det saknar jag också, det är alltid osäkert med vädret i Sverige!