måndag 9 juli 2012

Att vara ledig...

...är underbart!
Trots att jag är ledig så ringde faktiskt alarmet 06:20 i morse. Jag gillar att springa på morgnarna. Det är så mysigt. Tyst. Lugnt. Harmoniskt. Det spelar ingen roll att jag nu är ledig och kan sova ut. Jag har ingen större lust att sova "för länge" ändå. Jag ska få ut så mycket som jag bara kan av dessa lediga veckor. Klockan 9 så väntade jag även på superbesök av Sofia. Jag var så(!!) glad över att träffa henne idag. Hon är egentligen bortrest i över en vecka men "mellan-landade" här i sthlm över dagen igen.Wiiiiihoo!  Då gällde det ju såklart att ta chansen att träffas! :) Min underbara vän, jag är lyckligt lottad!
 Resten av dagen har jag spenderat i dels en hårsalong där jag kapade drygt 10 cm av håret och dels liggandes på gladaste "hippiebadlakanet" i stan!  :-)
Foto: Hippie-badlakanet
Foto: Nyklippt, men lite ostyrigt hår efter solningen. Nyfärgade bryn också, så mycket man hinner när man är ledig! :-)

Nu ska jag rusa iväg på spinning och core, vilken dag!



Inga kommentarer: