fredag 6 juli 2012

Woooooohoooo!

Jag kan knappt tro att jag är ledig nu! Ledig ganska länge till och med!?
Det känns liksom lite för bra för att vara sant. Jag har aldrig varit ledig så här länge som vuxen! Lyx!:)
Jag blir hemma i Sverige under Juli men större delen av Augusti kommer att spenderas "i mitt andra hem", dvs mitt älskade Spanien. Där finns det fantastiska träningsmöjligheter; berg, hav, långa stränder och vågor. Hippiestuk och surfarstämning, jag älskar det! Trivs som fisken! :-) Biljetten bokades i kväll och jag ser framemot det JÄTTE-mycket
Men som sagt, först har vi juli. Som känns både fri och skön!
 Jag har dock en hel del "saker" som jag vill fixa och pyssla med.  Det som jag tycker är viktigast att fokusera på är dock att njuta varje dag, att se till att det är kul att vara jag helt enkelt! ;-) Förstår ni hur jag menar?! Jag ska till exempel, förutom att plugga till körkortet, smida framtidsplaner, träna mycket såklart , läsa "utvecklande" och intressanta böcker och umgås med mina "braiga" vänner. Vänner, bra relationer har ju helt klart effekt på hur vi mår och hur tillfreds vi är med våra liv. Jag passar därför på att dela med mig av ett citat. 
Jag samlar faktiskt på bra citat. Förut tänkte jag att jag skulle göra någon sorts citat-tavla... haha... men jag kom aldrig längre än så...men tanken, den var god! ;-) 
Nu måste jag ta och packa inför "landet" som skall  det ska åkas till i morrn. 
Först tänkte jag dock springa och mingla med löpargänget som ska springa typ 5 mil, från Hornstull till Järna i morgon.. jag hänger dock bara med 2 mil.. okej max 3... vi får se, det beror på vilka möjligheter till bussar och sånt som finns längs vägen! Sen är det hur som helst "rush, rush" för att hinna iväg till landet i tid! :-) Det känns som en ypperlig start på ledigheten i allafall, ett socialt långpass med massa löpare, låter ju hur trevligt som helst följt av 100% chill på landet!  Preciiiiis, eeeeeexakt så som det ska vara! ;-) Ciao!

Inga kommentarer: