torsdag 26 juli 2012

Från tusingar till filmmys!




Idag var det återigen dags för intervaller. Idag valde jag dock att inte köra de på banan utan runt Råstasjön. Jag hade en ganska dålig känsla i kroppen under uppvärmningen. Kände mig tung i kroppen. Det var kvavt ute och jag kände mig energilös. Efter 4 km stod jag dock redo. Nollställde klockan. Taggade. En kvinna som passerade mig log vänligt. Jag tänkte att hon säkert var löpare; att hon visste "vad det handlade om". Jag log tillbaka. Och så pang. Iväg. Kändes stabilt idag igen. Samtliga 5 under 4-fart. Bra för o va jag! Och så lite nedvarvning på det med spotify såklart (jag har blivit besatt). Nu är det chill för hela slanten. Världens bästa Ben, min 12-åriga kompis ska sova över och snart vankas det film och godis! Inte alls fel sätt att ta hand om en intervallad kropp på! ;-)


Det känns verkligen bra att vi kan hinna hänga nu innan jag åker till Spanien! Bara en dag i Sverige kvar!!! - Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

minnas väg till marathon 2012 sa...

Det var ju bra intervall tider!
Är imponerad!