onsdag 18 april 2012

Wooohooo...det där med att "stoppa upp" sport-BH:n..

...kanske kan vara något trots allt.... eller vad säger ni? :-)

En väldigt bra ide´tycker jag..
Visst näsdukar och mobiltelefon skulle nog inte få hänga i min bh, men absolut gel och liknande under ett maranthonlopp.
Man kanske kan beställa hem en och prova... eller är det någon som har sett någon liknade ide´ här i Sverige?
Läs mer på sidan som jag hittade denna på
Jag vill ha! Visst man känner sig som en annan känguru men det kan jag köpa! :-)

5 kommentarer:

Lisa sa...

Smart!! Busskort kan vara bra på sommarens långpass oxå;)

Sara A sa...

Ja inte för vara sån men.... jag har själv jobbat med en egen sportbh för mp3-spelare (när det var mode) men inget företag nappade så jag har avveklat det företaget som faktiskt var igång ett par år.. men DÅ var det inga intressenter på markanden som fastnade för idén med sportbh med ficka för diverse saker... SYND!! Gillade min egen sportbh ;)

Lina sa...

Lisa: Ja exakt, jättebra ju!! :-)

Lina sa...

Sara: Wow! Du ska inte dra igång ide´n igen då? Här har du en köpare! ;-)

Anonym sa...

Njaä, jag är den svettiga typen så det skulle inte funka för mig om fickorna inte var vattentäta:-)
Anna