onsdag 25 april 2012

Sådärja.

Drygt 5 km uppvärmning.
5 km tröskelfart.
 3 km nedvarvning. Härligt? Njaaaa...
Det började med att alla mina löpartights låg i tvättkorgen, så jag fick till slut, efter en hel del letande, ta på mig ett par vanliga bomullstights som inte är lämpade för träning. Suck.Sedan när jag skulle ge mig i väg upptäckte jag att batterierna till min ipod var slut.. Suck. När jag låste dörren så kom jag på att jag inte hade någon ficka att lägga nycklarna i de där bomullstightsen... Suck. När jag kom ut så började det såklart att spöregna!!! Suck. Det öööste verkligen ner och jaaaa.. ..Ni kan ju säkert föreställa er hur sköna de där bomullstightsen blev då;-) ... Och så...jaaa.. var det motvind nästan hela tiden!;-)



Men så tänkte jag på ett detta mantra som jag bara älskar
" Life is' nt about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"! 
Så rätt!! Positivt tänkande, det är det vi ska sträva efter! :-) Ha en god kväll allesammans! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: