tisdag 17 april 2012

Seg efter lång dag!

Ännu en härlig dag på GIH har passerats. Nu är det ett tag tills nästa grupptillfälle men ändå en del att göra. Bland annat så ska vi tills nästa gång vi ses ha genomfört ett riktigt Mi -samtal med en person under inspelning som vi sedan ska koda/analysera! Riktigt roligt och lärorikt.


Trots att dagen var toppenbra så kände jag mig väldigt trött. Jag vet inte riktigt varför egentligen? På pendeln hem så bara längtade jag efter en powernap innan den planerade löpningen. Jag skyndade mig nästan hem för att få slänga mig på sängen. Utmattad. Underligt på nåt vis. Jag menar så himla trött av vad? Tröttheten hängde även kvar under kvällens fartpass. Kroppen var inte alls med på noterna och jag kände mig knappast "ett med kroppen". Noll driv och urdålig känsla för att summera lite snyggt. Aja, ett bakslag får man köpa även om jag hellre köper något annat:-) Nu ska jag sussa, ska bli fantastiskt! ;-)- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: