måndag 23 april 2012

Jiiiiiiiipiiiii!

Foto: En herrans massa år sedan med min Spanien-polare Anna!
Ni som har hängt med ett tag här på bloggen vet kanske att jag är uppvuxen i Spanien på somrarna. Varje sommar när sommarlovet kom så lyftes planet till Spanien, från när jag endast var något år gammal. Jag har så många minnen därifrån och stället är förknippat med så starka känslor. Jag känner mig hemma på något vis och så fri! 
Foto: Förra sommaren på under en löptur på berget

Nu så har jag precis bokat den första flygresan för sommaren...ja ni läste rätt....den första!
Jag har bestämt mig för att åka till mitt paradis två gånger i sommar!!! :-)
I Juni är det en sargad (?) "stockholm-marathon-sprungen" kropp som ska vilas upp ;-) 
För att den i Augusti, på andra resan till Spanien, istället skall tränas upp inför Berlin Maran.
Bra plan va? ;-)

2 kommentarer:

Träna med Matilda sa...

Najs! Istället blir det springa här hemma för mig, men vet inte om jag kommer att springa något lopp. Har aldrig sprungit 5 km utan att stanna. Men i höst vill jag ha uppnått 5-10 km utan att stanna. :)

Lina sa...

jamen det tror jag garanterat att du kommer att kunna! :-)