måndag 9 april 2012

En lugn 9:a

Vid 17-tiden idag mötte jag upp Thomas och Krister för lite sumpan-löpning. Thomas och jag hade förvarnat Krister i förväg om att vi ville ta det lite piano idag. För mycket godis och tuffa 300-ingar i lördags hade satt sina spår för egen del. Jag trodde att benen skulle vara jätte,jättesega men med trevligt sällskap så glömdes det snabbt bort och snart hade vi kört 8 km och kände att det räckte. Det är ju faktiskt en dag i morrn också ;-) (jag bara älskar det torra och förnuftiga uttrycket) ;-) ungefär på samma nivå som "så roligt ska vi inte ha det" Haha...! I LOVE IT;-)
Tack för sällis Krister och Thomas! Riktigt trevligt!
Förövrigt så är det VÄLDIGT bra att man i allafall har vänner med koll, tusen tack Kalle!!! Det hade varit GRYMT snopet om jag stått där på söndag och undrat vart i tusan alla löpare är! ;-)

Näe, hörrni, lite te och c-uppsats-pluggande på det här eller vad säger ni?! :-)

4 kommentarer:

Thomas sa...

Det tycker jag låter som en lysande ide, te är ju alltid gott :-)

Lisa sa...

Hehe, det finns alltid plats för ett ordspråk eller gammalt dammigt uttryck;)... Blir också sjukt sugen på att tävla förresten! Och träna kortintervaller. Din blogg e farlig på det sättet:)

Lina sa...

Thomas: Nästa gång kanske vi kan runda upp med lite te?

Lina sa...

Lisa: Ja det är verkligen roligt att tävla och att träna intervaller! Du skrev för ett tag sedan att du saknar umgänget som man får automatiskt när man kan träna och inte är skadad, jag förstår dig verkligen!! Hoppas att du snart blir helt bra!