söndag 29 april 2012

Åh nej!

Jag har totalt missat att anmäla mig till kungsholmen runt nästa helg och nu är det FULLT?!
Lite tråkigt men o andra sidan så känner jag mig inte någon riktig toppform i nuläget.
 Fast sånt kan ju iof. svänga fort. Suck...Åååh nej....jag ville ju!! Känns så onödigt att jag missade detta...Jag såg något om att man kan fixa namnbyte för 100 spänn...så om någon ångrar sig så tänk på mig :-)Jag har aldrig sett något annat lopp där möjligheten till att byta namn finns, så bra! Det känns ju synd om massa nummerlappar/platser inte kommer till användning när det samtidigt finns många som inte anmält sig och som verkligen vill springa :-)! Att springa i någon annans namn har jag lite svårt för. Jag bryr mig inte om i fall andra gör det men för egen del tar det liksom emot lite.Det skulle inte kännas riktigt kul.
Hur som helst, jag gick nu in och panik-anmälde mig snabbt som attan till Milspåret som går av stapeln den 23:e Maj. Loppen blir fulla så fort nu om man jämför med tidigare år så det gäller att vara på hugget. Jag gillar milspåret också.  Ska ni springa kungsholmen runt nästa helg?


Inga kommentarer: