fredag 20 april 2012

Hela dagen lång...

...har jag suttit hemma och jobbat med c-uppsatsen. Vid 16-tiden tackade jag för idag och begav mig iväg för att träffa Sofia! Som jag sett framemot att få träffa henne! En de absolut bästa och finaste som jag känner!! samtalämnena avlöste som vanligt varandra och vi tycks alltid ha för lite tid när vi ses!:-) Efter en lyckad dag och kväll gick jag och handlade lite frukost till i morgon och pallrade mig sedan hemåt.


...och nu är det mys i soffan för hela slanten som gäller!;-) jag ser framemot att träffa alla ni som kommer på funrun i morgon!:-) ha en trevlig kväll!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Johan Kanmert sa...

..."jag ser framemot att träffa vissa av er imorgon på Funrun"

Du menar, du ser fram mot att träffa ALLA imorgon på Fun run :)

Lina sa...

Hahahaha... Ja det där kunde ju feltolkas! Jag skrev vissa för att jag menade att det är vissa som läser bloggen som kommer imorgon!! Hehe fast det där lät ju helt fel!! Ska ändra!:-)

Lina sa...

Godkänt?! ;-)

Johan Kanmert sa...

Sådärja! Otolkninsbart, inte ens Djävulen kan läsa Bibeln fel nu:)

Hoppas ni blir många på långpasset och att ni slipper snö. Nån gång måste jag vara med på ett Fun run, håller på att bli min heliga Graal faktiskt

Nån gång ska det väl stämma...