måndag 9 april 2012

Veckoplan!

På söndag så är det dags för tävling igen, vällingbymilen!
Det är första gången som jag springer banan och jag har fått lite olika bud gällande huruvida den är "snabbsprungen" eller inte. Vi får väl se! :-) Jag tänker inte anpassa träningen inför loppet nämnvärt. Vila på lördag är väl det enda. Annars så kommer jag att köra på med samma mängd som vanligt. Lite högre fart under passet på Tisdag, Juste, imorgon rättare sagt, har inte riktigt fattat att det är måndag idag...hehe...de röda dagarna ställer till det ;-)
Nu ska jag iväg och träffa Thomas och Krister för lite Sumpan-löpning! :-)

1 kommentar:

Kalle sa...

Hej Lina!
Ja, svårt att hålla koll på dagarna nu!
T.ex att Vällingbymilen går på LÖRDAG!!!!
Så för att allt i världen ta ingen vilodag då ha ha:-D
LYCKA TILL och det kommer säkert bli nytt pb;-)
Kram!
/Kalle