onsdag 25 april 2012

STARTBEVISET ;-)

Efter en mysig lunch med Sofia i Solna tidigare idag så gick jag genast till biblioteket för att plugga med Anna. Dålig mottagning på iPhonen och inget nät på datan fanns det där i bibliotekets nedervåning. Helt perfekt om man vill behålla fokus på en bok, inget surfande på bloggar eller annat som kan sno fokus ;-) jag "gillart"! ;-)


När jag kom hem så möttes jag av detta!!! Minst sagt ett vårtecken !!! :-)



Inget mindre än ett STARTBEVIS till Sthlm marathon!!
Jag tror inte att det är sant vad fort tiden har gått?!
 Bara ett par veckor kvar alltså?!
Näe nu måste jag genast ge mig ut och köra det där tröskelpasset som jag missade med klubben igår när jag istället var på oriflame-eventet.
Wish me luck, minst 5 km tempo ska jag ha i benen när jag är tillbaka! (plus upp-och nedvarvning såklart) :-) vi hörs så ska jag berätta hur det gick!:-)

Inga kommentarer: