fredag 13 april 2012

Min hörna

Nästan hela långa fredagskvällen kommer jag att vara parkerad precis här. Jag håller på med c-uppsatsen och "måste jobba över" eftersom jag dubbelpluggar och ska till idrotthögskolan nästa vecka. Då vill jag ligga i fas med c-uppsatsen så att jag fullständigt kan hänge mig åt motiverande samtal på GIH! LÄNGTAR! ska bli kul! Jag hade sett framemot att ta ut hundarna och leka lite snart men regnet tycks ösa ner. Jag har inga vidare problem med lite regn, jag kan till och med tycka att det är lite mysigt när det regnar (ja..inte när man springer lopp) men hundarna däremot, de ger mig alltid en skeptisk blick och trycker sig mot husväggarna ;-) Så jag är nog redan nerröstad ;-)
Jag ser förövrigt framemot loppet i morrn, jag tycker dock att startskottet går lite för tidigt, 10:30 redan... när måste jag då gå upp o ladda? Jag gillar att äta minst 3-4 timmar innan start... måste komma i säng i tid ikväll med andra ord! :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till din härliga blogg! Lycka till med plugg o loppen! Vill stå vid st eriksplan o heja under maraton ! Jag kan skrika högt må du tro! Kram mimi

Lina sa...

Men tack snälla du, Vad glad jag blir! Kram!!½