söndag 11 april 2010

Vårväder, första "jackfria" dagen!



Våren verkar äntligen ta fart och det var en jättehärlig förmiddagstur på 1 mil i Ursviks skogar som jag och min mamma njöt oss igenom idag! Första jackfria dagen, riktigt skönt!



Totalt så har jag sprungit 50 km denna vecka. Kört 20 minuter crosstraniner och två bålpass!


Nu närmaste timmen så ska jag ägna mig åt att plugga psykologi som jag läser just nu, väldigt intressant måste jag säga! Hoppas ni andra också fått njuta av träning vårvädret! :)

Ciao!

6 kommentarer:

Victoria Sandberg sa...

Vilken härlig vårbild =)

Lisa sa...

Underbart! Ja idag har verkligen varit vår. Första jackfria löppasset ett säkert vårtecken. =)

LOPARJANNE sa...

Visst är det härligt!
Sprang ni milspåret och isf. hur springbart var det där?

Själv körde jag två varv runt 5:an i Ursvik igår som en del av långpasset.

Tolla sa...

Härlig känsla att springa lite mer "lättklädd" ! Längtar till tshirt-säsongen!

Lina sa...

Alla: Jaa det är verkligen skönt att slippa alla kläder... tänk er första shortsdagen.. den måste infalla när som helst nu ju! :)

Pernilla Hult sa...

Nu är det vår! =) Vintertightsen åker in i garderoben och får vackert vänta där länge, länge..