onsdag 14 april 2010

Onsdag

Det har varit lite lugnt på bloggfronten sedan i helgen. Jag har känt mig lite hängig. Inte sjuk eller så bara lite allmänt hängig som man kan känna sig ibland. Idag känner ja mig dock piggare!
Jag hade tänkt att träna igår men jag hoppade över det, det blev för stressigt. Jag var på terminens sista spanskalektion hela kvällen. Våran lärare är så bra så jag hoppas att kursen fortsätter även i höst! Nu så väntar en hel dags psykologipluggande, tentan närmar sig!

Ikväll så blir det kvalite´ts träning med Joel! Som alltid när man tränar med Joel så misstänker jag att det inte kommer att bli någon barnlek!

2 kommentarer:

Dea sa...

Vad duktigt du är!
Tenta skräcken börjar infinna sig...

Lina sa...

Jaaa..nu gäller det att plugga på ordentligt, 2 veckor går fort!!!