torsdag 22 april 2010

Löplabbet

Idag så har jag varit på Löp-labbet i Stinsen och fått hjälp av supertrevliga och hjälpsamma Peter att hitta en lättare träningssko.
Den väger hela 55 gram mindre än mina nuvarande skor! Tanken var egentligen ett par ännu lättare tävlingsskor men jag tycker att dessa känns som en bra start. Eftersom jag har haft lite benhinneliknande besvär så känns det bra att ha lite mer dämpning än de allra lättaste. Modellen/passformen kändes kanon! Jag känner mig jättenöjd och tror att de kommer att bli perfekt, ser framemot premiärrundan!


4 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Premiärturen i ett par nya skor lockar så till att ge sig ut bara en liten stund om man redan har varit ute..

Staffan sa...

Mizuno ser jag, har ingen erfarenhet av dem men många gillar det märket.

Lina sa...

pernilla: VERKLIGEN ;)

Lina sa...

Staffan jaa, passformen känns toppen, ska bli kul att prova de!! Det kommer en recension sen! :)