lördag 3 april 2010

Tillbaka i stan efter en toppensemester

Nu så är jag tillbaka från Vemdalen. Jag har haft en helt fantastisk semester!
Jag älskar verkligen att åka skidor och hela "fjäll-liv-kitet" för övrigt!
Allt är så mysigt!!
Det är mysigt att vakna upp i en stuga.
Det är mysigt att sitta i mjukiskläder och se på Tv eller spela spel framför en öppen spis.
Det är mysigt att basta efter en lång dag utomhus!
Det är mysigt att sitta i en värmestuga och dricka gott kaffe och ha med god matsäck!
Det är mysigt att sitta i en sittlift högt upp ovanför trädtopparna!
Jag kan fortsätta att räkna upp mysiga saker med fjällen, men listan skulle kunna bli hur lång som helst så jag stannar här. :)
Hade jag fått välja så hade jag inte åkt hem idag!

Meeen jag blev glad över det fina varma vädret som jag möttes av i Stockholm! En härlig tid väntar nu de kommande månaderna. Sol och underbar löpning. För hur mysigt allt än var i fjällen så gör sig löpning bäst på barmark i shorts o linne, och det är precis vad som snart nu väntar! :)

3 kommentarer:

Em Löfgren sa...

ja visst är det underbart väder! =) men shorts och linne?? är väl lite kallt för det fortfarand!? burr! ;)

Lina sa...

Kanske till helgen :) :) Hoppas!

Lina sa...

Kanske till helgen :) :) Hoppas!