lördag 24 april 2010

Fredag-träning+event

Igår kväll så var jag på ett träningsbloggevent på Sportlife och provade på Les Mills olika träningsklasser. Vi körde spinning, bodypump, bodyjam, bodycombat och body balance.
Jag tyckte att bodyjam var klurigast, som löpare så tränar man ju inte direkt kordinationen ;)

Body balance var yogainspirerad träning och den träningsform som jag som löpare känner att jag skulle ha mycket nytta av. Sträcka ut kroppen och öva balansen i kroppen och därmed fotlederna kändes väldigt bra.
Även bodypumpen är nog en bra träningsform för att få en stark överkropp.
Jag fick riktig mjölksyra i armarna och mina 5kilos vikter på vardera sidan om stången fick efter mycket envishet bytas ut mot 2.5 kilos!
Det var en supertrevlig kväll och jag fick med mig massa produkter från Holistic samt lite annat smått och gott. Det ska bli så kul att prova produkterna!!!


6 kommentarer:

Tolla sa...

Hur som helst så verkar du ju fått till en bra tid tycker jag! Grattis!

Är oxå himla sugen på lopp nu *letar letar*

Dea sa...

Bra produkter!

Lina sa...

TACK TOLLA!!! Jaa det finns många lopp nu, kul!!! :) anmälde mig nyss till 10 km kungsholmen runt om två veckor!! :)

Lina sa...

Andrea: Jasså, vad kul! :)

H C Barregren sa...

Hoppas du tycker om dem :-)

Lina sa...

HC: Jaaa, det ska bli supekul att testa alltihop!