torsdag 8 april 2010

Följ med på långpass nu på lördag!!



Jag och Susanne ska göra en favorit i repris, springa ett gemensamt långpass, marathonsträckan 1 varv! Nu på Lördag, den 10/4 kl. 10:00 med start vid boulebar i Rålis.. Häng med alla som vill!!!:)
Vi kommer att springa i ett lugnt prat-tempo och totalt blir distansen ca. 25 kilometer.
Alla är välkomna och vill man springa en kortare sträcka så går det utmärkt att hoppa av tidigare. Man behöver inte anmäla sig, det är bara att komma! :) (Om ni vill så får ni såklart skriva en kommentar om ni dyker upp, för det är lite kul att veta)

Jag kommer att påminna om långpasset då och då i bloggen så att ingen löpsugen missar detta tillfälle:)
Hoppas ni kommer med! :) Långpass är supertrevligt att springa tillsammans med andra, delad glädje är dubbel glädje :)

8 kommentarer:

Kalle sa...

Jag kommer med största säkerhet:-)

Paula sa...

Just den helgen kommer svärföräldrarna på besök. Så det passar ju UTMÄRKT med lite löpträning! :-) Tror nästan du kan räkna med mig.
(Vill tipsa om Löpträning mot minor imorgon, onsdag också. Se http://www.run2raise.se/Aktuellt.htm)

Sofie RW sa...

Är jag springbar då kommer jag gärna med en bit! Bra initiativ!

Lina sa...

Härligt, hoppas ni kommer alla tre! :) :) :)

Kalle, det känns tryggt, så vi inte springer vilse ;)

Snabba Fötter sa...

Låter kul, men tyvärr krockar det med starten av TEC och jag är nog där och tittar.

Unknown sa...

Asch då! När jag äntligen lyckats ta mig upp på era distanser och tänkte haka på så jobbar frun och barnen kan jag inte lämna. Typiskt! Men nästa gång...

Anonym sa...

Jg skulle vilja gärna vara med!! Men jag kan inte komma till STkm på lördag!
Kan ni inte komma hit istället?? Någong gång? :)

Lina sa...

Jaaaa men det kommer fler tillfällen :) :)