fredag 16 april 2010

Snällt underlag för gnälliga ben

Mina ben har inte riktigt samarbetat den senaste veckan.
De har ömmat lite och vadmuskeln har känts spänd.
Så därför så har jag ordinerat terräng och Ursvik som träning för mina ben.

Idag så sprang jag 1 mil i Ursvik. När jag kom dit i T-shirt så var det soligt och fint. Men väl ute i spåret så började det hagla ordentligt och kändes kallt och ruggigt. Verkligen helt otippat och jag kände mig inte alls rätt klädd! När passet väl var avklarat så blev det sol igen, mycket märkligt alltihop!
På morgondagens Ursvikrunda så hoppas jag på ett stabilare t-shirt väder!

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Ja det är verkligen svårt att klä sig vid den här tiden på året! Ofta blir det antingen för varmt eller så blir det för kallt :)

Tolla sa...

Håller med föregående talare! Vädret är helt opålitligt!

Lina sa...

Jaaa nu får det snart ta och bli sommar på riktigt, inte sant!? :)