onsdag 7 april 2010

Ursvik-löpning

Jag har precis kommit hem efter 1 mil i Ursvik med Michel! Det var lite snöigt på sina ställen men helt klart "springbart". Jag har haft lite känningar i underbenen på senaste tiden så underlaget passade mig utmärkt!
Jag såg föresten att det snart är dags, den 21/4, för första deltävlingen i Ursvik xTreme. Jag blev lite nyfiken på detta och väntar tålmodigt på mer info på den här sidan. Hemmaplan för mig ju! Någon som känner till mer om arrangemanget kanske?

4 kommentarer:

Miranda sa...

Det är såklart jag vet! Xtreme är ju extreme-spåret, ett antal deltävlingar som kostar typ 50kr och så en stor final för de tio bästa under deltävlingarna. Har själv sprungit finalen ;)

Om inte annat så kör man en tävling som träning, jag skriver upp 21 redan nu!

Löpning & Livet sa...

Måste verkligen testa ursvik, har hört så himla mycket om det! Får försöka ta mig dit när jag är i sthlm nästa gång kanske.. fast då ska jag iofs springa kungsholmen runt på lördan, så det kanske inte är så smart :) Men i sommar kanske!

Lina sa...

Miranda: Jag skriver också upp! :) Låter kul!

Lina sa...

Andrea: Jaa det är jätte bra där, hojta till om du vill ha sällskap! :)