fredag 30 april 2010

Nya tag!

Filmen som jag skulle se igår hann jag bara se typ 3 sekunder av sedan däckade jag, snacka om mentalt utmattad!






Men nu, nu är det inte så "synd" om mig längre, idag är jag nämligen FRI!!! LEDIG!!! KAN GÖRA PRECIS VAD JAG VILL!! LYX!


Inga 100 sidor på engelska som borde läsas, inga "måsten" i överhuvudtaget, så himla skönt!


Jag har precis laddat med min favoritfrukost; grekisk yogurt, frysta björnbär och banan! Inte så mycket som klår det!;)


Under de här dagarna så har jag pluggat tillsammans med fyra klasskompisar på cafe´. En av de, Minna, bor precis en gata bort från mig och hon tränar också en hel del! Så om ett tag så ska vi ut och springa en sväng tillsammans, hur trevligt som helst!

4 kommentarer:

Dea sa...

Jag skulle nog gå och kolla det hos någon naprapat för du har haft alldeles för ont för länge. Sen är det ju så att det inte förbättras av att du springer när du har ont :(

Det kan mycket väl vara så att det är muskler som spökar och ge sig uttryck genom smärta i benhinnorna.

En naprapat skulle kunna behandla detta med akupunktur och liknande (smärtsam) behandling.
DO IT!

Hur kändes tentan för dig?

Lina sa...

Ja du har rätt Andreá! Ska nog gå till en naprapat, det ska ju inte behöva vara såhär!
Tentan kändes helt okej, själv?

KRAM!!!

Thomas A sa...

Lina, det låter gott men det ser ju inte så roligt ut. Trodde först att det var rödbetssallad :)

Kram och trevlig valborg!
Thomas

Lina sa...

Thomas: Hahhahha rödbetssallad, YAMMI ;) ;)
Trevlig valborg själv! Ska du springa kungsholmen10 nästa helg, vore skoj!! KRAM!!!