söndag 4 april 2010

Tsm-löpning

Idag klockan 10:00 så befann jag mig inne på Stadion.
Jag sprang 25 km med TSM med tiden ca. 2:20 .
Det kändes ganska tungt idag. Jag tror det är all skidåkning i veckan som är orsaken samt inte världens bästa frukost.
Jag gjorde även tre missar i och med dagens pass; jag hade för varma kläder, jag hade för lite vatten med mig och nummer 3; jag glömde ombyteskläder. Jag hade med mig handduk och duschgrejer men inget att byta om till. Så jag frös en del på tuben hem. Hela dagen nu efter så har jag haft ont i huvudet och det är först nu som jag börjar piggna till. Huvudvärken beror nog på för lite vätska. Jag drack typ bara 2 dl på hela passet, inte särskillt optimalt.
Jag är ändå glad över dagens pass, och jag är glad över att komma upp i längre distanser, det är bara 62 dagar kvar nu till sthlm-maran, det ni!
Blir så glad över vår-värmen också! Att kunna stretcha utomhus inne på stadion efter passet utan att frysa är ett riktigt vår-tecken enligt mig. Riktigt schysst! :)
Näpp nu är det Te-dags! :)

Inga kommentarer: