onsdag 27 februari 2013

Den intensiva dagen.

Den absolut intensivaste dagen i veckan är numera onsdagar. Efter jobbet läser jag ju idrottpsykologi i tre timmar varje onsdagskväll...att jag dessutom spontansprang 05:30 i morse innan jobbet och pluggade hela lunchen gör inte att jag känner mig piggare. Nu vill jag bara vill hem och sova...


På bilden ser ni mig på löprundan i morse. Det är första gången någonsin som jag spontanspringer så här tidigt på en morgon. Att jag gjorde det har jag faktiskt lite svårt att själv förstå. Vanligtvis brukar det vara jätteviktigt att jag är inställd på morgonträning redan kvällen innan. Gött att jag gjorde det hur som! - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Spantanspringa 5.30!?! ;) bara vakna du av dig självt och tänkte att nu ska här springas?! Hehe. Bra gjort iaf :)

Veronika sa...

Hahaha, go du är!! Häftigt att du bara sådär vill springa så tidigt! Kul!!
Långa dagar på onsdagar=) Men det låter kul!!
Kram kram