tisdag 5 februari 2013

Nu har jag kommit hem!

Vi lämnade blå himmel, strålande sol och vajande palmer och vi möttes av piskande snöstorm, storm och kyla i morse när vi skyndade oss ut från treminalen, för att haffa första bästa taxi. Ibland är det härligt och spännande med kontraster. Idag var det inte det. ;-) Det första vi gjorde var att hämta upp hundarna för att sedan bädda ner oss med de i sängen. Vi hade knappt sovit en blund under hela flygresan och på det tidsskillnaden, 7 timmar. Vi somnade snabbt som attan och när jag vaknade igen trodde jag först att jag var i Mexico och att jag skulle upp och morgonjogga i ett soligt playa del carmen. Men så var ju icke fallet... Det blir ingen träning i snölandskapet idag heller, jag känner mig fortfarande jättekonstig i kroppen (jetlagad) och jag har även en misstanke om att det kommer att bli svårt att somna ikväll! Men men... sånt man får räkna med!:-) Det ska i allafall mysas med Tim och Love som aldrig förr! Jag har längtat så mycket efter få krama och pussas med de! Sötnosarna!


Sitter redan nu och googlar och funderar på nya resor, nästkommande resa blir till Prag första helgen i April vilken även inkluderar en halvmara på plats!:-) Resa är livet! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: