onsdag 20 februari 2013

God morgon!

Det är glädjande att på hund-morgon-promisen upptäcka att det är mycket ljusare ute än vad det var för bara ett par veckor sedan. Våren är helt klart på G! Woooohoooo!
Idag väntar en vilodag från träning, jag kommer nämligen inte komma hem igen förrän sent ikväll!
 Jag hoppas förövrigt att ni har sett gårdagens inlägg om ett gemensamt långpass nu på söndag och jag hoppas att ni har möjlighet att hänga med!:-)
Ha en toppendag! - Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Veronika sa...

Pigg du ser ut!!
Wiii, vilka söta små vovvar! Naaaw! Jag älskar vovvar! Just nu har jag bara en, brukar ha två. Nästa blir kanske en dvärgspets i samma färg som min terv=)
Min terv är världens coolaste, gladaste & finaste... Jag som tänkte föreslå hundlöpet, ett lopp där man springer med sina vovvar. Jag ska springa med min terv i aug. Men dina tycker kanske det är jobbigt med stor springande folkmassa & massa vovvar......eller? Små hundar klarar mer än man tror=)
Jag bor i Skåne, så det är så långt till era aktiviteter som att springa tillsammans. Annars så... Tack för att ni bjuder in!!
Kram kram

Anonym sa...


Hej! Jag håller på och skriver ett arbete om hälsa och reklam. Det skulle vara till en stor hjälp ifall du kunde svara på några frågor, tar inte mer än 2min. Tackar på förhand

http://www.surveymonkey.com/s/DP8BV2B

Lina sa...

Veronika: Jag är också en hundälskare! :) Vad kul det låter med hundlöpet! Vilken rolig ide´! Jag har sprungit ett par km med mina då och då, mysigt! Det är så härligt med djur! :)