torsdag 14 februari 2013

Det slår mig varje gång!

I morse kvart över fem var det dags att gå upp. Jag hade planerat att springa en morgonrunda. Riktigt trött var jag dock när jag stapplade jag ut på gatan och just då kändes det ganska motigt. Efter endast någon ynka kilometer så vände det som tur var och jag kände mig istället fast beslutsam om att detta med morgonlöpning är allra bäst! En grym start på dagen och massa tid över till annat på kvällen. Trots att jag springer ganska ofta på morgnar så slås jag alltid av denna positiva känsla. Det enda negativa idag var smömodden. Det känns tungt och slitigt. Det är inte undra på om att man drömmer tillbaka till Mexico ett hundratal gånger per dag. ;-)


Idag är det alla hjärtans dag! Hoppas ni får en toppenfin dag!- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

I was recommended this website by my cousin. I am not sure
whether this post is written by him as no
one else know such detailed about my difficulty. You
are wonderful! Thanks!

Have a look at my homepage: home hemorrhoid treatment
Also see my webpage > hemorrhoid home treatment

Saras Träningsblogg sa...

Det är grymt med morgonträning! Hela dagen blir så bra och man blir lika förvånad jämt! :)

Lina sa...

Sara! Verkligen!! :)