torsdag 7 februari 2013

Nu får vi se om löparturen...

... gjorde susen för sömnen i natt. Om inte annat så var det en skön och energigivande runda! Grym musik i lurarna och en bra känsla, rakt igenom! Precis vad jag behövde.


Under rundan träffade jag även på en trevlig löpare som var med på ett tidigare "funrun-pass". När vi sagt "hej då" och jag sprang hemåt började jag känna ett sug efter en social långrunda tillsammans med andra igen och jag insåg att det definitivt är dags att styra upp en gemensam långpanna snart?! Vad säger ni? Visst vore det kul! - Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja jättekul!:) Jag va med på ett funrun i somras och det va trevligt värre!Då va jag helt ny på att springa långpass men har hunnit öva lite sen dess så känner mig lite stabilare på det området nu! :) Hoppas i så fall på en inte alltför morgontidig tur då jag inte brukar vara så levande då...:)
Sabine

Anonym sa...

Ja det är klart du ska göra det ! Kul att vara inspiration :) kul och se dig igår.

Henrik

ElinaN sa...

Jaa! Det skulle vara kul :)

Lina sa...

Sabine:Vad roligt!Då ser vi till att styra upp något tycker jag! :)

Lina sa...

Henrik: Tack desamma! Blev inspirerad och impad av era intervaller också, sjukt bra ju! :)

Lina sa...

Elina: Eller hur! Längesen vi sågs!