söndag 10 februari 2013

Nya tag..

Den här veckan som varit alltså... den har varit lite småkonsting.
Jag kom ju hem från Mexico i Tisdags och hade pga. både tidskillnaden och flygtider förlorat en hel natts sömn. Det påverkade hela veckan. Som ni kanske har läst i tidigare inlägg har jag haft mycket svårt att somna och vissa nätter har jag bara sovit tre timmar. Sömnbrist påverkar en väldigt mycket i synnerhet om  det är en vecka som denna, då jag har haft en miljon saker att göra. Okej, vissa saker är har varit självförvållande. Trots mina låga energinivåer fick jag nämligen bland annat för mig att göra en storrensning på vinden under fredagskvällen och jag kunde inte sluta! Jag bara rensade och rensade och njöt av att se "kasta-högen" växa...Nu är det jättetomt där uppe och sakerna har vi åkt till tippen med! Befriande!


Jag har under den gångna veckan och helgen knappt fått till några träningspass alls, bara två ynka, vilket är väldigt lite för att vara mig. Det känns knappt som om jag har hunnit glutta in på bloggen heller förrän nu och nu när jag väl gör det, så bjuder jag bara på gnäll ;-) SORRY! Är väl o andra sidan bra med lite gnäll i bloggar till och från... :-)
Jag tänkte dock lägga denna konstiga vecka bakom mig och välkomna en fin, ny, rolig, träningsfull och pigg vecka som ska generera i en lite mer uppdaterad blogg!

3 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Det tar på krafterna att vara ute och resa! Det har väl alla förståelse för! Ha en härlig vecka nu :)

Malin sa...

Skulle vara kul o se en typ av veckans träning, antingen en summering av förra veckan eller en planering inför denna veckan.. Känner att jag behöver lite inspiration =)

Egentligen bra att vissa veckor är tyngre, då känns andra lättare =)

Lina sa...

Sara: :) Gullig du är!



Malin: Absolut, ska försöka skriva ihop nåt....ledsen för sent svar... hade missat detta :(