lördag 2 februari 2013

DRÖM

Att det bloggas lite mindre än vanligt nu under min semester och tid i Mexico har sina förklaringar. :) Vi är helt enkelt inte särskilt mycket på hotellet där vi har wifi. Här vill man ju vara ute, hela tiden! Efter ett par kyliga månader hemma i Sverige så är ju bara det i sig en ren lyx!
På hotellet i stort sett sover vi bara och (icke att förglömma) äter frukost. :-) Hotell-frukost är något särskilt tycker jag. Varje morgon när vi vaknat så njuter jag av att välja och vraka av buffe´n. Det känns så lyxigt att få starta dagen så. Mest uppskattad är den såklart de dagar då jag har sprungit innan! Då njuter jag extra mycket...och är extra hungrig! :-)
Vi har det verkligen så himla bra här och ibland känns allt bara som en dröm. Jag njuter varenda sekund!

 Som sagt Mexico har verkligen varit över förväntan. Jag känner mig så lycklig över att få ta del av vad Mexico har att erbjuda. Ett av de bästa resmålen någonsin! Trevliga människor, god mat, djurliv, vackra stränder, äventyr och ett land som det är lätt att springa i! Att känna sig trygg med att röra sig fritt ser jag som särskilt positivt. Här känner jag så! Att det dessutom är ett spansktalande land tycker jag, som varit så mycket i Spanien i mitt liv, såklart ger det hela ett extra plus! 
Jag såg nyss att Henrik kommenterat mitt förra inlägg och frågat om det blivit någon strandlöpning... Oh yes! Självklart! Tårna och fotsulorna har väl dock sett sina bättre dagar efter en ganska monoton och enformig friktion mot sanden men löparsjälen inom mig... den är lycklig!:-)
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: