lördag 16 februari 2013

Motvilligt chill!

Japp, så är det. Jag känner mig inte helt hundra.
I början av veckan, i måndags, kände jag samma sak men sedan så vände det och jag kände mig bättre redan på tisdagen igen.
Igår kväll började det dock igen, jag känner mig frusen, har ont i hela kroppen, pannan är alldeles varm och det kliar mystiskt i halsen. :( Dagens löpning ställdes in och även kvällens planer; middag med utgång, har strukits... Trist men bara att gilla läget.
Jag har inte hunnit bekanta mig med min nya data som jag fick på min födelsedag i onsdags så det får bli kvällens projekt! Hoppas ni alla har haft en toppen dag. Nästan barmark ju!

4 kommentarer:

Veronika sa...

Trist! Krya på dig!!
Tycker att man hör huller om buller med folk som blir dåliga. Tråkigt!
Jag har harklat mig & snytit mig lite, men inte känt mig sjuk & infekterad. Så jag kör på, men känner efter=)
Hoppas att vilan hjälper!!

Saras Träningsblogg sa...

Va tråkigt :( hoppas du mår bättre snart!

Lina sa...

Veronika: ja det känns verkligen som att vi är inne i en förkylningsperiod, nu blir det handsprit

Lina sa...

Sara: ja, jag känner mig redan frisk. Så skumt, kunde t.om ta mig ut o springa igår!:-)