måndag 18 februari 2013

Måndagen har börjat bra!

Som sagt, precis som jag skrev i mitt senaste inlägg är jag inte heeeelt nöjd och tillfreds med hur jag har tränat den senaste tiden, jag har haft en ständig känsla av att "inte riktigt få till det", detsamma gäller kosten. Idag så är det lite av en nystart för mig och jag blickar verkligen framåt. Det är väldigt lätt hänt att gräma sig över det som har varit, tänka att "man borde ha.." Osv. Håller ni med? Känner ni igen er? Visst är det bra och kanske nyttigt att reflektera över det förgångna men det är nu och framåt som vi kan göra något åt. "Att grotta för mycket" och kanske ångra sig tycker jag bara dränerar en på energi, energi som jag behöver till att få till vardagen på bästa sätt nu och framöver! Vi ska vara snälla mot oss själva!
:-) Kostmässigt har jag kommit igång riktigt bra idag; grekiskt yoghurt till frukost och en supergo "GI-tallrik" nu till lunch.


Till mellis tänkte jag mig lite keso och ikväll så blir det spinning och en bra middag på det. Jag känner mig mystiskt nog helt frisk!? I lördags var jag ju helt sänkt... Hm...Konstigt...men bra!:-) - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: