tisdag 19 februari 2013

Långpass tillsammans nu på söndag! 24/2


God kväll alla fina löpare!
Delad glädje är dubbel glädje som det så fint brukar heta. Vad sägs om att dela lite löparglädje med ett gäng andra nu på söndag? :) Kanske var vissa av er med när jag och Alex anordnade ett par gemensamma långpass förra våren? Eller i somras när min kompis Sofus och Cicci guidade oss runt spåren på Lidingö? 
Hur som, det brukar alltid vara riktigt trevligt på dessa gemensamma långpass! :)

Oavsett om ni har varit med förut eller inte så är ni nu varmt välkomna att hänga med på ett sånt där sjukt trevligt socialt långpass redan nu på söndag. Det kommer att bli supertrevligt, det är jag säker på!:-)
Hoppas vi ses!!
När:Söndagen den 24:e februari start 09:30
Vart: Vi möts vid Boule Bar, Rålambshovsparken, Stockholm
Distans: Ungefär 25 km, men man hänger med så länge man vill.
Tempo: Runt 5:30-tempo/km
After run: Efter passet så tänkte vi att vi gör som vanligt; dvs dricker något varmt (..eller kallt?) på ett närliggande cafe´.
Kontakt: Det är bara höra av sig till mig eller Alex via hans blogg

VÄLKOMNA!!!

11 kommentarer:

Kalle sa...

Hej Lina!
Kul att ni är i gång med funRun-passen igen:-D
Kram!
/Kalle

Lillemor Hult sa...

Kul, jag är på! Ett önskemål till nästa gång är att inte lägga det så tidigt. Vissa av oss har svårt för konditionsträning tidigt på dagen innan andningen är riktigt på g :)

Ses! /L

Anonym sa...

Ha ha...jag håller med Lillemor! Men är det 9.30 så är det 9.30 och då får man vara glad ändå!:)

Sabine

Anonym sa...

Hej Lina !

Kul med långpass, jag plockar med en polare också..

0930 är rena fm med småbarn..

Henrik

Lina sa...

Kalle: Ja visst är det kul! :) Välkommen!

Lina sa...

Lillemor: Ja, man kan ju kanske ta en senare tid i framtiden :) Kul att du kommer!

Lina sa...

Sabine: Såg att du var sjuk på jogg, krya på dig!!

Lina sa...

Henrik: Härligt att du kommer! :) Vi kommer nog bli ganska många!! Många som hört av sig! :)

titti sa...

Jag kommer eventuellt! Hur som helst; kul initiativ!

titti sa...

Jag kommer eventuellt. Kul initiativ hur som helst!

pilla sa...

Hellojsan, jag siktar på att komma imorgon!