onsdag 6 februari 2013

God morgon snöiga Sverige! Gäsp, gäsp. Jetlagen är ett faktum. Igår kväll kunde jag omöjligt somna. Det var ju fortfarande dag i Mexico. Jag ville dessutom verkligen somna i tid eftersom jag idag, tidigt, skulle infinna mig i en fotostudio på söder för att bli stylad,plåtad och intervjuad för en tidning. Nu sitter jag på tuben hem igen, har väl gäspat ett tiotal gånger och nu börjar kampen om att hålla sig vaken dagen lång!


Lite senare ska jag även på kursintroduktion, ska nämligen studera idrottpsykologi under våren! Så det lär bli en del idrottpsykologiska blogginlägg framöver, hoppas ni gillart!:-) - Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

ElinaN sa...

Hej Lina, Vad kul med idrottspsykologi! Ska du läsa på SU eller GIH? Jag har läst I:an på SU och läste II:an i höstas på GIH (kursen slutade nu i januari). Det är så intressant, du kommer att gilla kursen :)

Lina sa...

Hej Elina!! Vad kul att höra av dig! Hur mår du? Hur är det med hälsenan? Jag ska läsa den på GIH! Vad peppad jag blev av det du skrev! Ska du springa ngt med Hsk framöver? Kram!

ElinaN sa...

Jag tyckte kurserna var verkligen inspirerande, lycka till :) Tack det är bra med mig och hälsenorna börjar bli bättre och jag kan springa lite mer igen. Vi har flyttat (och ska flytta snart igen...) så jag har lite längre resa till HSK lördagsträningen. Men jag planerar komma någon lördag eller tisdag framöver. Saknar er! Kram!

Lina sa...

Elina:Va kul att du är så positiv till kurserna, kommer ihåg att vi pratade om idrottpsykologi tidigare! Vart ska ni flytta nu?
Kom gärna till Hsk...vore jättekul! Kram!!

ElinaN sa...

:) Vi ska flytta till Huddinge.

ElinaN sa...

:) Vi ska flytta till Huddinge.