tisdag 1 november 2011

Spinning check!

Jag hade bokat in en träningsdate med Jessica idag på sats... Rättare sagt på pulsspinning. Den bästa spinningen enligt mig! Jag blir ganska uttråkad på vanliga pass, men på "pulsen" så skenar tiden och jag älskar att trycka på och se hur pulsen jobbar sig uppåt.
 Svettiga och euforiska så väntade sedan bastu och snicksnack.
Finns det något bättre sätt att spendera en vardagskväll som denna?
 Bastun var dock nyrenoverad ... de kanske hade renoverat den lite för bra för den var kokhet!! Golvet, bänkarna man satt på, allt brändes. Jag som vanligtvis kan sitta rätt länge i bastu fick springa ut, lätt panikslaget, och skölja mig i iskallt vatten ett par gånger. Gaaaadämm!
Foto: sjukt nöjd efter pass och mat!
Tack för ikväll Jessica, ser framemot nästa pass!:) - Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Malin sa...

Håller med dig om att spinning är rätt enformigt om man kör utan någon koll på pulsen. Dock finns inte pulsbaserad spinning som du pratar om där jag gymmar, men jag kör alltid med min garmin 305 o det funkar super =) Älskar att se pulsen nå höga toppar för att sedan sjukna snabbt.. =)

Lina sa...

Malin: Ja det känns som om man blir mer motiverad att kämpa mer när man SER att man kämpar, rätt lustigt egentligen :)