måndag 14 november 2011

Morgonlöpning

Fasiken vad bra jag har kommit igång bra med morgonlöpning assssooo ;).
 Jag har inte bara kommit igång utan jag gillar det verkligen! Det tar inte alls emot sådär som jag tyckte att det gjorde förut. Jag brukar inte längre äta någon frukost innan men även det känns bra ändå. De enda gångerna jag äter frukost är om jag ska köra kvalitet.
Idag så var det bara upp och på med löparkläderna när väckarklockan ringde. Det enda som jag gör är att jag går ut och rastar hundarna innan jag drar iväg.Samtidigt så passar jag på att ta med mig gpsklockan så att den hittar satelliterna. Himla skönt, då slipper jag stå och frysa sen i tunna löparkläder.


Idag så var rundan väldigt lugn. Jag fick lite kramp i vänster fot och misstänker att lördagens festligheter i högklackat som har ett finger med i leken....

Inga kommentarer: