lördag 12 november 2011

Intervaller i mockasiner!

Wooohoo, idag så var det återigen dags för kvalité, i detta fall intervaller, älsklingspasset! klockan ringde väl sisådär 8:00 i morse. Jag var riktigt trött och lite smått otaggad men det rådde en kopp kaffe såklart bot på. 10:00 mötte jag de andra och vi kickade i gång dagen med en uppvärmning i snicksnack-tempo. Sedan väntade 2 stycken 2000-ingar på bana... Gaaadäääm... det var länge sedan som jag körde så långa intervaller... Lite extra roligt var det just idag eftersom jag sprang i mina snabba puma-skor för första gången. Jag skäms nästan lite när jag säger det... Jag har ju trots allt ägt de sedan i mitten på september... Det har bara inte blivit av. Förutom det faktum att de ser jäkligt bra ut utseendemässigt så hade de dessutom även mer att erbjuda; de kändes nämligen superlätta på foten och de var roliga att springa med, helt klart en superhärlig känsla! De var nästan som om man hade mockasiner på fötterna! En sak är säkert, de kommer garanterat att få följa med nästa gång som det blir åka av!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Ousa sa...

Ja, nog var de lätta och smidiga. Jag gillar dem skarpt!

Lina sa...

Samma här!!:)