söndag 27 november 2011

Bloggpaus

Det blev visst en oplanerad bloggpaus i helgen. Jag har haft rätt mycket att göra och tiden har helt enkelt bara sprungit iväg.
Det har varit trevliga aktiviteter, så jag klagar inte. Jag har bland annat sprungit drygt 2,5 mil, fikat med vänner, käkat tre-rätters med Sofia och varit på hennes brorsars spelning... ja, och vips helt plötsligt var det söndag liksom, bara sådär :) ...inte bara söndag utan även första advent! Jösses hur gick detta till?! Denna höst har verkligen rusat fram!
Jag har förövrigt haft en ganska tuff mängdvecka när det gäller löpningen. Jag vet inte om det beror på mängden men det känns lite mysko i höger vad. Det högg liksom till lite lätt när jag gjorde ett indianhopp och har suttit i sedan dess. Jag kommer därför byta ut 1-2 pass mot spinning den kommande veckan och hoppas på att det skumma lägger sig!  - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: