söndag 13 november 2011

kanonhelg!

Åh vad denna helg vart lyckad!
Den började ju som sagt fantastiskt bra med bikramyoga med efterföljande film-soffa-chill med Daniel i fredags och den fortsatte minst lika bra. Igår efter intervallkutandet så träffade jag Sofia. Vi köpte indisk takeaway och gjorde ordning oss inför kvällen, partykvällen som vi sett framemot!
Foto: Jag, sundbybergs t-bana
Först så gick vi på en inflyttningsfest hos superglada och alltid lika trevliga Alex. och lite senare så gick vi vidare och dansade och skrattade natten lång. Det blir alltid mycket skratt med Sofia!:)
Foto: Jag och sofia på väg in till stan
En annan person som också alltid är lika rolig att vara med är min vän Jonna som jag åkte till hälsomässan och matmässan tillsammans med idag! Vi provade bland annat olika massagestolar, shoppade, provade krämer och åt oss mätta på matmässan;) Dagens höjdare var helt klart chokladfontänen som man kunde doppa marsmellows i ;)
Foto: Jonna och jag åt nog nästan allt man kunde!;)
Foto:...och shoppade en del...
 En härligt mixad helg helt enkelt!

Inga kommentarer: