tisdag 8 november 2011

Fullt ös medvetslös!;)

"Jag älskar detta" tänkte jag när jag sneddat upp på västerbron, med andan i halsen, under kvällens fartpass som jag genomförde tillsammans med ett par klubbisar. Jag älskar fart, så är det verkligen! Jag får en sån kick av det. Lyckorus i exakt hela kroppen.
 Jag var till och med galet nöjd när jag kom hem trots att kylskåpet gapade tomt. Jag drog på mig min skönaste, största och varmaste hoodtröja och slank iväg till Hemköp och köpte mat som gick snabbt att laga till, lite bönor, lite keso, lite makrill... Värsta "braiga" snabbmaten! ;)
Vilken kväll, jag längtar redan till nästa gång jag ska få springa snabb-runda!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Cattis sa...

Härligt inlägg. Välbehövligt för mig för jag är lite svår att pressa till en bra fart.

Lotta sa...

Kan bara hålla med! Det är det jag saknar mest nu då jag "bara" gravidjoggar, fartpassen; intervaller med blodsmak och långa tempopass där benen darrar efteråt. Inget slår fartadrenalinet! Snart så.... :)

Lina sa...

cattis: Ja det är jobbigare om man inte kör så ofta...sen gillar man det bara mer och mer :)

Lina sa...

Lotta: förstår det! Men tänk vad bra att du kan springa nu, då lär du ha en bra grund sen för fart! :)