måndag 14 november 2011

Dubbelpass!

Två pass idag, känns himla bra, jag gillar att starta veckan starkt :)
 Lite annat har jag såklart också hunnit med; bland annat busat med hundarna och pluggat men även varit med klubbisarna på löplabbet. Där shoppade jag både broddar och värmande kompressionsstrumpor. Jag tror att vintern kommer att slå till snart och då gäller det att vara rustad.
Kvällen är inte heller slut än, tänkte börja plöja igenom veckans kurslitteratur, drygt hundra sidor bara! Himmelrike. Tänk om alla böcker skulle vara så här tunna...fatta, då kanske man skulle hinna med dubbelpass alla dagar...;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

Riktigt inspirerande träningsblogg om löpning!

Med vänlig hälsning, Atleten
www.atleten.se

Cat sa...

Fortfarande inte så mycket styrka, tränar du bara för att det är skönt eller också för att se bra ut? I så fall borde du verkligen tänka över styrketräning! (:

http://Ctrain.devote.se - träning och motivationen du behöver

Lina sa...

Cat: Jag springer för att jag älskar det, jag älskar själva aktiviteten....att man blir snygg utav det är bara en bonus och inte grunden till varför jag tränar...