måndag 7 november 2011

Om jag får motivationsdippar?

Wow alltså! Vilken start... Det är verkligen mysigt att morgonlöpa. Mörkt och tyst... sprang nere vid sjöarna och längst bälstaån och skrapade totalt ihop 11 kilometer. Idag fick jag frågan om jag "aldrig tappar motivationen, eller om jag ibland är rädd för att tappa den" hm... Inte som jag känner just nu... Visst vissa dagar är man omotiverad men i det stora hela..? Njaaaa jag tror inte att jag skulle stå ut särskilt länge utan att röra på mig... Jag tycker ju inte bara att det är skönt efter att jag har sprungit/tränat utan jag tycker att själva aktiviteten är rolig... Inte alltid... Men oftast!



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Cat sa...

Om du skulle behöva eller känna för lite motivation så kika in på min blogg: http://Ctrain.devote.se!

Annars kan inte du tipsa om någon träningsblogg du läser?

Lina sa...

Kolla under länkar, de läser jag! :)